سلام به همه دوستان و اشنایان خدا کنه حالتون خوب باشه

 

انشاءالله.یه حکایت می نویسم هر کی ادامشو قشنگ تر کامل

 

کرد جایزه داره(تشخیص به عهده خودم) .لطفا در قسمت نظرات مطلب خود را به همراه اسمتون بنویسید. واما جایزها، چون

 

بار اوله زیاد باحال نیست ولی اگر استقبال بیشتری...اره.نفر

 

اول ۱۵۰۰ تومن به همراه یه فلافل با نوشابه (ابوحیدرنفر)

 

دوم ۱۰۰۰تومن به همراه یه فلافل (ابوعلی) نفر سوم

 

هیچی.

 

 بشتابید شتاب کنید ....

 

حکایت : دزد و پارسا 

 

دزدی به خانه پارسایی رفت. هر چی گشت هیچی پیدا

 

نکرد .ناراحت و دلتنگ شد.در این لحظه پارسا با خبر شد و...

 

پارسا چه کار کرد. اگر شعری هم در این زمینه ...بنویسید