دعوت ویژه
می خواستم ازتون دعوت کنم یه سر بیایید زنجان
زمان : از چهارشنبه ۱۸ / ۲ / ۸۷ یا پنجشنبه یا جمعه می تونید توی این سه روز هر وقت که خواستید
تشریف بیارید هزینه رفت و برگشتون هم صلواتیه و ایشالا با قطار می آیید و برمی گردید. فقط هر کس
می آد باید روز رفت و برگشتو تو قسمت نظرات به من بگه...
قطار از تهران تا زنجان ۴ ساعته می آد، بچه هایی که دانشجوی شهرستان هم هستن خیلی راحت
می تونن توی این سه روز تشریف بیارن ...
هدف از این سفر هم صرفا دیدن من نیست و شما همه اگه با هم بیایید اینجا همه همدیگرو می بینیم و
اصلا جلسرو زنجان برگذار می کنیم ... انشاءالله
فکر می کنم به غیر از کسانی که توی این سه روز مشکلات خاصی داشته باشند و نتونند بیان بقیه اگر
نیان حتما خودشون دوست دارند از بچه ها دور باشند
دلم براتون تنگه انشاءالله می بینمتون
