عهدنامه
سلام
اي كاش كه فرصتي فراهم مي شد
از وسعت دردهايتان كم مي شد
اين بار مصيبتي كه بر شانه ي توست
ايوب اگر داشت قدش خم مي شد
..................يا زينب.................
محرم امام حسين را تسليت مي گويم و اميدوارم يادتان باشد كه ما عهد بستيم همديگر را دعا كنيم. واي بر اينكه بر عهد خود پايبند نباشيم كه معلوم نيست چه در انتظارمان خواهد بود.
براي يادآوري يك نسخه ويرايش شده عهدنامه هيئت را برايتان مي گذارم.
تذكر: طراحي اين عهدنامه در اندازه 16 تا در يك َA4 است.
عهدنامه هيئت ثامن الائمه شهريور 82
+ نوشته شده در سه شنبه ۱ دی ۱۳۸۸ ساعت 23:57 توسط سعید خدامی اشکذری
|