راستی ماه رمضونتون مبارک.

                                              بسم الله الرحمن الرحیم                                         شهید افشردی                                                                              

 

ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم            

                                                            از بـد حـادثـه اینـجا بـه پنــاه آمـده ایـم

رهـرو مـنزل عـشـقیـم و ز سر حـدّ عــدم

                                                            تا به اقلیم وجود این همه راه آمـده ایـم

"حافظ"

    

میلادش بر منتظرانش مبارک.

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی.چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی.خلیل آتشین سخن. تبر به دوش بت شکن. خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی.برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم .نه!ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی .تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.دوباره صبح. ظهر. نه غروب شد نیامدی.

"و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر أنّ الأرض یرثها عبادی الصالحون"

                             "ما در زبور پس از ذکر نوشتیم که بندگان نیکوکار ما وارثان زمینند"

                                                          " التماس دعا"

عید مبعث(بزرگترین حادثه دنیا)گرامی باد.

                                          "بسم الله الرحمن الرحیم"

 "و الّذین امنوُا و عملوُا الصّالحات و امنوُا بما نزّل علی مُحمّد و هو الحقّ من ربّهم کفّر عنهم سیّئاتهم و اصلح بالهم"

"و آنانکه به خدا گرویدند و نیکوکار شدندو به قرآنی که بر محمد نازل شد که البته بر حق و از جانب خدا بود ایمان آوردند خدا از گناهانشان درگذشت و امرشان را اصلاح فرمود"

                                                                                                              "التماس دعا"

شهادت امام موسی کاظم(ع) را بر ....

                                              بسم الله الرحمن الرحیم

امام موسی کاظم (ع):"الدنیا سوق ربح فیها قوم و خسرالاخرون:

                              دنیامانند بازاری است.گروهی در آن سود می کنند و گروه دیگری در آن زیانکارند."

                                                           " التماس دعا"