چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی.چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی.خلیل آتشین سخن. تبر به دوش بت شکن. خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی.برای ما که خسته ایم و دل شکسته ایم .نه!ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی .تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام.دوباره صبح. ظهر. نه غروب شد نیامدی.

"و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر أنّ الأرض یرثها عبادی الصالحون"

                             "ما در زبور پس از ذکر نوشتیم که بندگان نیکوکار ما وارثان زمینند"

                                                          " التماس دعا"