سلام

از اینجا سلام میکنم به همه ی برو بچزی که الان تو مساجد معتکفند.

مرحبا به توفیقتون.

به خدا باید هم قدر خودتون هم قدر این توفیقات رو بدونین . به هر کسی نمی دن ، زیادن کسایی مثل من که به خاطر بهانه های خنده دار ازشون توفیق گرفته میشه . حالا می خوام بگم که شاید یکی از راه های تشکر از خدا برای این نعمت ، دعا کردن برادراتون باشه .... التماس دعا.