سلام

(این میتونه شروع یه بحث تو وبلاگ باشه ... لطفا فقط به منظور بحث در این مورد صحبت کنید)

ببخشید که اینقدر بی ادبانه صحبت می کنم :


آقا دقت کردی  سگ هار همیشه هاره ؟

همش دنبال گاز گرفتن و پاچه گرفتنه !

این سگهای هار اشغالگر دوباره دارند پاچه می گیرند !!!

دوباره فکر تجاوز به لبنان به سرشون زده !

البته حق هم دارند ... سگ هار که شعور نداره !!!

آهای کسی که داری این مطلب رو می خونی

آهای با توام ...

نمی خوای واکسن هاری بزنی ؟؟؟

دعا بفرمایید ...

یاحق