به نام خدا
سلام
(این میتونه شروع یه بحث تو وبلاگ باشه ... لطفا فقط به منظور بحث در این مورد صحبت کنید)
ببخشید که اینقدر بی ادبانه صحبت می کنم :
آقا دقت کردی سگ هار همیشه هاره ؟
همش دنبال گاز گرفتن و پاچه گرفتنه !
این سگهای هار اشغالگر دوباره دارند پاچه می گیرند !!!
دوباره فکر تجاوز به لبنان به سرشون زده !
البته حق هم دارند ... سگ هار که شعور نداره !!!
آهای کسی که داری این مطلب رو می خونی
آهای با توام ...
نمی خوای واکسن هاری بزنی ؟؟؟![]()
![]()
دعا بفرمایید ...
یاحق ![]()
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۵ ساعت 0:18 توسط کوچیکتر از همه(مدیر)
|