حرفهای خودمانی....
بسم الله...
این مطلب رو یا نخونین یا تا آخر بخونین![]()
سلام
تو این وبلاگ انگاری رسم بر این بوده که بیایم و حرفهای نزده ی خودمون رو بزنیم بلکه یه کم نسبت به قبلمون توفیری بکنیم.اما چند صباحی ست که (چند صباحی رو خوب اومدی ...) اینجا تبدیل شده به گالری دوره 20 ؛ لااقل عکس شامورتی بازی های خودمون رو می ذاشتیم شاید ملت همیشه در صحنه حالی می کردند
و تو قسمت نظرات هم هی می نوشتن که وبلاگ جالبی داری . خوشحال میشم که به من هم یه سر بزنی.... . اونایی که این طوری نظر میدن انگاری یه روز صبح بلند میشن و این جمله را copy می کنن و تو هر وبلاگی که سر می زنن (چه خوب و چه بد !!) این جمله را paste میکنن.
تو این ویلاگ یا بهتر بگم به قول سبیل کلفت محله _ که هر کجا هست سلامت باشه _(اگه نمی شناسیش برو آرشیو وبلاگ رو یه نگاهی بنداز) تو این وبلوگ یکی داستان دزد و پارسا رو گذاشته که معلوم نیست این پارسا اسم کدوم بنده خداییه و اصلا پارسا دزده یا ....می خواست یه مطلبی رو برسونه اما ماشاالله این دوگوله ها ......اگه باور ندارین به نظرات مطلب دزد و پارسا یه نگاهی بندازید.
یا یکی دیگه اومده هر انتقادی که داشته رو نوشته و در منظر دید همه قرار داده انگار نه انگار که انتقاد مثل ناموس می موننه و باید.....
البته شاید بگی چه پسر(.....ی) اما تعبیر بهتری پیدا نکردم که دیگه از این کارا نشه. یا یکی دیگه اومده و صحبت های مقام رهبری را برداشته یه جا copy کرده و آورده و میگه بوخونید (یه چی فراتر از بخونید) ؛ آخه داداشی باید اولا زمینه سازی کنی و دوما هم نداره .تازه هر قسمت رو تحلیل کنی و به قسمت های کوتاهی تبدیل کنی و با عکس زیبا و خط و رنگ زیبا اونو تو وبلاگ یا همون وب نوشت بذاری تا افاقه کنه.
یه کی دیگه هم درد و دلاشو برداشته و گذاشته تو وبلاگ و گفته بابا یکی بیاد تا بریم جمکرون و ...(انگاری حمید خودت بودی ؟!!)
تو اینجا حرفایی رو بزنیم که اولا جالب باشه و دوما به درد همه بخوره ، نا سلامتی اینجا وبلاگ گروهی هستش یه بحثی رو راه بندازیم یه کم اول فکر کنیم و بعد دربارش هر کی تو وبلاگ نظر بده.
·
یه تذکر هم این که تا یه چیزی رو که با نگاه اول دیدی جالبه نچـپونـید تو وبلاگ...!
· تذکر بعدی اینه که با رنگ زیبا بنویسین و پیشنهاد می کنم که اول تو برنامه Word با خط : Tahoma و با اندازه ی 10 یا 11 و با فاصله خطوط 2 بنویسن و بعدش اونو تو اینجا بیارین.
· یکی یه بحث مشتی رو شروع کنه و یا تو نظرات بحث رو بنویسه تا من شروع کنم یا اینکه چند روز بعد من خودم یه بحثی رو شروع می کنم..
· اگه خط ناجور باشه با کمال شرمندگی اونو عوض میکنیم تا وبلاگ یه دست باشه .
یا حق![]()