بسم الله...

این مطلب رو یا نخونین یا تا آخر بخونین

سلام

تو این وبلاگ انگاری رسم بر این بوده که بیایم و حرفهای نزده ی خودمون رو بزنیم بلکه یه کم نسبت به قبلمون توفیری بکنیم.اما  چند صباحی ست که (چند صباحی رو خوب اومدی ...) اینجا تبدیل شده به گالری دوره 20 ؛  لااقل عکس شامورتی بازی های خودمون رو  می ذاشتیم شاید ملت همیشه در صحنه حالی می کردند و تو قسمت نظرات هم هی می نوشتن که وبلاگ جالبی داری . خوشحال میشم که به من هم یه سر بزنی.... . اونایی که این طوری نظر میدن انگاری یه روز صبح بلند میشن و این جمله را copy   می کنن و تو هر وبلاگی که سر می زنن (چه خوب و چه بد !!) این جمله را paste   میکنن.

تو این ویلاگ  یا بهتر بگم به قول سبیل کلفت محله _ که هر کجا هست سلامت باشه _(اگه نمی شناسیش برو آرشیو وبلاگ رو یه نگاهی بنداز) تو این وبلوگ یکی داستان دزد و پارسا رو گذاشته که معلوم نیست این پارسا اسم کدوم بنده خداییه و اصلا پارسا دزده یا ....می خواست یه مطلبی رو برسونه اما ماشاالله این دوگوله ها ......اگه باور ندارین به نظرات مطلب دزد و پارسا یه نگاهی بندازید.

یا یکی دیگه اومده هر انتقادی که داشته رو نوشته و در منظر دید همه قرار داده انگار نه انگار که انتقاد مثل ناموس می موننه و باید.....

البته شاید بگی چه پسر(.....ی) اما تعبیر بهتری پیدا نکردم که دیگه از این کارا  نشه. یا یکی دیگه اومده و صحبت های مقام رهبری را برداشته یه جا copy   کرده و آورده و میگه بوخونید (یه چی فراتر از بخونید) ؛ آخه داداشی باید اولا زمینه سازی کنی و دوما هم نداره .تازه هر قسمت رو تحلیل کنی و به قسمت های کوتاهی تبدیل کنی و با عکس زیبا و خط و رنگ زیبا اونو تو وبلاگ یا همون وب نوشت بذاری تا افاقه کنه.

یه کی دیگه هم درد و دلاشو برداشته و گذاشته تو وبلاگ و گفته بابا یکی بیاد تا بریم جمکرون و ...(انگاری حمید خودت بودی ؟!!)

تو اینجا حرفایی رو بزنیم که اولا جالب باشه و دوما  به درد همه بخوره ، نا سلامتی اینجا وبلاگ گروهی هستش یه بحثی رو راه بندازیم یه کم اول  فکر کنیم و بعد دربارش هر کی تو وبلاگ نظر بده.

·        یه تذکر هم این که تا یه چیزی رو که  با نگاه اول دیدی جالبه نچـپونـید تو وبلاگ...!

·    تذکر بعدی اینه که با رنگ زیبا بنویسین و پیشنهاد می کنم که اول تو برنامه  Word   با خط : Tahoma و با اندازه ی 10 یا 11 و با فاصله خطوط 2  بنویسن و بعدش اونو تو اینجا بیارین.

·    یکی یه بحث مشتی رو شروع کنه و یا تو نظرات بحث رو بنویسه تا من شروع کنم یا اینکه چند روز بعد من خودم یه بحثی رو شروع می کنم..

·        اگه خط ناجور باشه با کمال شرمندگی اونو عوض میکنیم تا وبلاگ یه دست باشه .

یا حق